You are not logged in.

Wie bekomme ich Zugriff aufs Cartmoddingforum | Fire Emblem: Das Siegelschwert Übersetzer gesucht | Videotutorial - Spielpatches benutzen! | Spenden für die Seite

Dear visitor, welcome to Snes-Projects.de. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

mew

Aushilfstrainer

• "mew" started this thread

• Send private message

1

Wednesday, July 24th 2013, 7:12pm

Super Luigi Bros. - 30th Anniversary Edition

Erste Bilder meines neuen Super Mario Bros. NES Hacks.

zum 30.Geburtstag von Luigi kam ich auf die Idee auch ein entsprechendes NES Spiel basteln zu wollen.

Es basiert auf der 25th Anniversary des japanisch/australischen Wii Kanals, neu ist, dass 2. Spieler nicht Mario sondern Muigi spielt. Muigi soll den Halbbruder von Luigi darstellen und eine Anspielung auf Mario sein :D

Ich habe einige der Animationen überarbeitet, weil sie eigentlich im Original nicht Pixelkorrekt sind.
mew has attached the following files:
  • slb30_1.jpg (100.61 kB - 32 times downloaded - latest: May 3rd 2016, 10:10pm)
  • slb30_2.jpg (99.99 kB - 34 times downloaded - latest: May 3rd 2016, 10:10pm)
  • slb30_3.jpg (97.3 kB - 31 times downloaded - latest: May 3rd 2016, 10:10pm)
  • slb30_4.jpg (95.25 kB - 26 times downloaded - latest: May 3rd 2016, 10:10pm)
Signature from »mew« The Year of Luigi - 30th Anniversary

NES Super Luigi Bros. - 30th Anniversary Edition

Rate this thread